CUD Uważności dla Mam

POCZUJ SIĘ ZADBANA KAŻDEGO DNIA!


Dołącz do społeczności wspaniałych kobiet i co miesiąc otrzymuj garść wiedzy, inspiracji i sposobów na uważne zadbanie o swoje Ciało, Umysł i Duszę.

DOŁĄCZ DO NAS

Zacznij dbać o siebie na poziomie Ciała, Umysłu i Ducha bez poczucia winy i odzyskaj swój wewnętrzny spokój w macierzyństwie! 

Zapraszam Cię do programu abonamentowego, gdzie za stałą, miesięczną opłatą, co miesiąc będę udostępniać nowe materiały związane z uważnym dbaniem o siebie na poziomie Ciała, Umysłu i Duszy.

NOWY MIESIĄC // NOWY WYKŁAD // NOWE ĆWICZENIE // NOWA MEDYTACJA 

Każdy miesiąc ma swój temat przewodni – CIAŁO, UMYSŁ lub DUSZA.

Dlaczego warto dołączyć?

  • Zaczniesz całościowo patrzeć na dbanie o siebie nie jako egoizm i coś, co możesz odłożyć na później, ale jak na fundamentalny aspekt szczęśliwego i spełnionego życia i macierzyństwa.
  • Co miesiąc dostaniesz konkretne techniki uważnościowe, dzięki którym dbanie o siebie nie będzie Ci zabierało dużo czasu i będzie dużo skuteczniejsze, niż okazjonalne wyjście do kosmetyczki.
  • Poznasz sposoby na zwiększenie kontaktu ze sobą na poziomie ciała, dzięki czemu zaczniesz lepiej panować nad sobą i swoimi emocjami w stresujących sytuacjach.
  • Poznasz sposoby na zwiększenie świadomości swoich myśli oraz poznasz sposoby na pracę z myślami, dzięki czemu zaczniesz lepiej nad nimi panować.

  • Zaczniesz bardziej akceptować siebie i swoje otoczenie, poznasz sposoby na bycie bardziej życzliwą dla siebie, przez co zwiększysz swoją życzliwość dla innych.
  • Dostaniesz dostęp do grupy podobnie myślących kobiet oraz moje wsparcie, dzięki którym łatwiej Ci będzie wytrwać w swojej praktyce uważności.
  • Dostaniesz dodatkowe wsparcie i życzliwość w momentach, gdy będzie Ci trudniej.

Co dostajesz KAŻDEGO MIESIĄCA?

z

NOWY WYKŁAD

Lekcja na dany temat miesiąca. Listę omawianych tematów przez najbliższe 6 miesięcy znajdziesz poniżej!

l

NOWE ĆWICZENIE

Ćwiczenie rozwojowe skłaniające do zadawania sobie głębszych pytań, szukania odpowiedzi i zwiększania swojej samoświadomości.

NOWA MEDYTACJA

Nowa, tematyczna medytacja każdego miesiąca. 

P

BONUSY

Dodatkowo, raz na jakiś czas mogą odbyć się transmisje live z pytaniami i odpowiedziami oraz bonusowe medytacje!

PRZYPOMNIENIA

Otrzymujesz regularne przypomnienia i wskazówki jak pamiętać o regularnej praktyce, bezpośrednio do Twojej skrzynki oraz na grupie na FB.

To tak, jak byś miała swojego osobistego trenera uważności zawsze pod ręką!

GRUPA WSPARCIA

Dostęp do zamkniętej grupy na FB, na której omawiamy wspólnie treści z wykładów, ćwiczeń oraz doświadczenia z medytacji. 

przykładowe komentarze uczestniczek

Porcja teorii do rozmyślania. Jest medytacja przewodnia, do której sobie wracam. Jest miejsce gdzie mogę zajrzeć, zapytać, napisać. Jest świadomość innych kobiet robiących to co ja w tym samym kierunku. I jestem pod dobrą opieką. I’m in.

Uczestniczka poprzedniej edycji "CUDu"

Bardzo dobrze mi zrobiła ta medytacja. Ja poczułam ulgę, ogromną ulgę. I czułam bardzo wyraźnie, w którym miejscu w ciele mam dużo do pracy w kwestii odpuszczenia sobie i moim bliskim. Serce mnie wzruszyło bardzo.

Uczestniczka poprzedniej edycji "CUDu"

Przez ten miesiąc nauczyłam się świadomie ‘przeżywać’ swoje emocje po prostu z nimi być i wtedy jest mi łatwiej ich doświadczać. Niby tylko chwila ale przy systematyczności naprawdę dużo daje 🙂. Dziękuję za ten miesiąc i jestem gotowa na wiecej :).

Uczestniczka poprzedniej edycji "CUDu"

Medytacja rewelacja! Chyba pierwsza taka po której poczułam naprawdę lekkość i ta radość ogarnęła caaaaałe moje ciało!

Uczestniczka poprzedniej edycji "CUDu"

Jak mi dobrze po tej medytacji! W jej trakcie moje dzieci wpadły do pokoju, w którym byłam i skakały koło mnie, po mnie, a mnie to wcale nie zirytowało, czułam więc radość, że źródła mojej radości do mnie przyszły.

Uczestniczka poprzedniej edycji "CUDu"

Zaakceptowalam bardziej siebie, swoje potrzeby. Dawniej zaspokajalam potrzeby wszystkich na około i szukalam ich aprobaty. Teraz potrafię sie zatroszczyc o siebie, dostrzec czego potrzebuje, jak sie czuje. Nigdy tego nie widziałam, to jak nowe zycie, na zupełnie innych warunkach!

Uczestniczka poprzedniej edycji "CUDu"

harmonogram tematów

Do tych treści otrzymujesz dostęp od razu:

CZERWIEC | CIAŁO: Wyzwalacze Emocji

LEKCJA:

Co to są i jak działają wyzwalacze emocji?

Jak sobie z nimi radzić i jak z nimi pracować?


ĆWICZENIE:
Obserwacja swoich wyzwalaczy.

MEDYTACJA:
Świadomość emocji.

LIPIEC | UMYSŁ: Pułapki Umysłu

LEKCJA:

Co to są i jak działają pułapki naszego umysłu?

Jak sobie z nimi radzić i jak z nimi pracować?


ĆWICZENIE:
Obserwacja swoich myśli.

MEDYTACJA:
Świadomość myśli.

SIERPIEŃ | DUSZA: Sztuka Odpuszczania

LEKCJA:
Dlaczego tak nam trudno odpuszczać?

Co pomaga w odpuszczaniu?

Jak sobie radzić z oczekiwaniami wobec dziecka?

ĆWICZENIE:
Co mogę odpuścić?

MEDYTACJA:
Odpuszczenie.

Te treści omawiamy wspólnie w kolejnych 3 miesiącach:

WRZESIEŃ | CIAŁO: Lepszy Sen

LEKCJA:

O śnie – dlaczego jest taki ważny? 

O śnie u matek – dlaczego nam tak trudno?

Co może pomóc? Sposoby na lepszy sen.


ĆWICZENIE:
Dziennik snu.

MEDYTACJA:
Relaksujący skan ciała na dobry sen.

PAŹDZIERNIK | UMYSŁ: Przekonania.

LEKCJA:

Czym są przekonania, jak powstają i jak je wyłapywać?

Najczęstsze przekonania na temat bycia mamą i dbania o siebie.

10 kroków jak transformować swoje przekonania.


ĆWICZENIE:
Transformacja przekonań.

MEDYTACJA:
Życzliwa dobroć dla mam.

LISTOPAD | DUSZA: W pogoni za szczęściem.

LEKCJA:

Czym jest szczęście i radość?

Co nam stoi na przeszkodzie w odczuwaniu szczęścia?

Co pomaga w odczuwaniu większego szczęścia i radości na co dzień?


ĆWICZENIE:
Zauważanie dobra.

MEDYTACJA:
Przyjmowanie dobra.

Kim jestem?

Nazywam się Anna Kuszewska-Sprawka, jestem terapeutką, trenerką uważności oraz mamą trzech małych chłopców.

 

Wspieram inne mamy w odnajdywaniu wewnętrznego spokoju pomimo codziennego zabiegania oraz w lepszym poznawaniu siebie, swoich potrzeb i granic. Moją misją jest przybliżyć mamom ideę uważnego i świadomego życia. Uważność znam nie tylko z teorii, sama praktykuję ją od ponad 5 lat, więc wiem, że działa. Praktyka uważności daje proste i skuteczne ćwiczenia, które pomagają lepiej poznać siebie, zwiększyć swoją cierpliwość i odkryć źródło wewnętrznego spokoju. A to pomaga radzić sobie ze stresem, przytłoczeniem i wyzwaniami codziennego życia.

Oferuję kursy online, terapię indywidualną oraz konsultacje psychologiczne.

Możesz mnie znaleźć na stronie https://uwaznamama.pl oraz w grupie na Facebooku  MAM Uważność.

 

Jaka to inwestycja?

Dołączenie do programu “CUD Uważności dla Mam” tylko do 1 września!
To ostatnia szansa na dołączenie w tej formie!

Dołączając teraz, zyskujesz OD RAZU dostęp do materiałów z czerwca, lipca i sierpnia oraz bieżący dostęp do treści z harmonogramu udostępnianych z tygodnia na tydzień!

DOŁĄCZ NA 3 MIESIĄCE Z GÓRY I OTRZYMAJ BONUSY!

BONUS NR 1

 

  • WYZWANIE „CUD UWAŻNOŚCI DLA MAM” a w nim:
  • 3 WYKŁADY na temat dbania o swoje CIAŁO, UMYSŁ oraz DUSZĘ.
  • Prezentacje do wykładów
  • 3 MEDYTACJE do pobrania

    (Wartość 79 zł)

BONUS NR 2

 

  • WYZWANIE „3 DNI DO WIĘKSZEGO SPOKOJU” o podstawach uważności.
  • 3 WYKŁADY o podstawach uważności.
  • Prezentacje do wykładów.
  • 3 MEDYTACJE do pobrania. 

    (Wartość: 79 zł)

Możesz jeszcze dołączyć do programu przez:

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Jeśli masz pytanie lub jakiekolwiek wątpliwości,
pisz śmiało na kontakt@uwaznamama.pl – odpowiem na każdą wiadomość! 

Polityka prywatności               

Regulamin sprzedaży

© Copyright 2019 – Uważna Mama – Anna Kuszewska-Sprawka. Wszelkie prawa zastrzeżone.