CUD Uważności dla Mam

POCZUJ SIĘ ZADBANA KAŻDEGO DNIA!


Dołącz do społeczności wspaniałych kobiet i co miesiąc otrzymuj garść wiedzy, inspiracji i sposobów na uważne zadbanie o swoje Ciało, Umysł i Duszę.

DOŁĄCZ DO NAS

Zacznij dbać o siebie na poziomie Ciała, Umysłu i Ducha bez poczucia winy i odzyskaj swój wewnętrzny spokój w macierzyństwie! 

Zapraszam Cię do programu abonamentowego, gdzie za stałą, miesięczną opłatą, co miesiąc będę udostępniać nowe materiały związane z uważnym dbaniem o siebie na poziomie Ciała, Umysłu i Duszy.

1 MIESIĄC // NOWY WYKŁAD // NOWE ĆWICZENIE // NOWA MEDYTACJA 

Każdy miesiąc ma swój temat przewodni – CIAŁO, UMYSŁ lub DUSZA.

Dlaczego warto dołączyć?

  • Zaczniesz całościowo patrzeć na dbanie o siebie nie jako egoizm i coś, co możesz odłożyć na później, ale jak na fundamentalny aspekt szczęśliwego i spełnionego życia i macierzyństwa.

 

  • Co miesiąc, będziesz poznawać nowe techniki, dzięki którym dbanie o siebie nie będzie Ci zabierało dużo czasu i będzie dużo skuteczniejsze, niż okazjonalne wyjście do kosmetyczki.

 

  • Poznasz sposoby na zwiększenie kontaktu ze sobą na poziomie ciała, dzięki czemu zaczniesz lepiej panować nad sobą i swoimi emocjami w stresujących sytuacjach.

 

  • Poznasz sposoby na zwiększenie świadomości swoich myśli oraz poznasz sposoby na pracę z myślami, dzięki czemu zaczniesz lepiej nad nimi panować.

 

  • Zaczniesz bardziej akceptować siebie i swoje otoczenie, poznasz sposoby na bycie bardziej życzliwą dla siebie, przez co zwiększysz swoją życzliwość dla innych.

  • Dostaniesz dostęp do grupy podobnie myślących kobiet oraz moje wsparcie, dzięki którym łatwiej Ci będzie wytrwać w swojej praktyce uważności.

 

  • Dostaniesz dodatkowe wsparcie i życzliwość w momentach, gdy będzie Ci trudniej.

Co dostajesz KAŻDEGO MIESIĄCA?

z

NOWY WYKŁAD

Wykład na dany temat miesiąca. Listę proponowanych tematów znajdziesz poniżej! 

l

NOWE ĆWICZENIE

Ćwiczenie rozwojowe skłaniające do zadawania sobie głębszych pytań i szukania odpowiedzi.

NOWA MEDYTACJA

Nowa, tematyczna medytacja każdego miesiąca. 

P

BONUSY

Dodatkowo, raz na jakiś czas odbędzie się live z pytaniami i odpowiedziami oraz bonusowe medytacje!

WYZWANIA

Otrzymasz także dostęp do materiałów z wyzwania z 23-26 października CUD Uważności dla Mam z możliwością pobrania prezentacji oraz medytacji zawartych w wyzwaniu, a także dostęp do każdych kolejnych wyzwań, które będę organizowała w przyszłości. 

GRUPA WSPARCIA

Dostęp do zamkniętej grupy na FB w której omawiamy wspólnie treści z wykładów, ćwiczeń oraz doświadczenia z medytacji. Dostajesz także tygodniową dawkę motywacji do ćwiczeń.  

PRZYKŁADOWE TEMATY

CIAŁO

O EMOCJACH I WYZWALACZACH.
O sytuacjach, które wyzwalają w nas silne emocje, jak działają wyzwalacze i jak z nimi pracować.

MEDYTACJA: Oswajanie emocji w ciele.

 

O DOBRYM ŚNIE.
Dlaczego sen jest tak ważny przy dbaniu o siebie, spanie jako forma medytacji, sposoby na dobry i skuteczny sen, ćwiczenia przy trudnościach w zasypianiu.

MEDYTACJA: Głęboka relaksacja na regenerujący sen.

 

O TRUDNOŚCIACH.
Radzenie sobie z konfliktami, wybuchami i złością.

MEDYTACJA: Radzenie sobie z trudnościami.

 

O RELACJI Z NASZYM CIAŁEM.
Jak dbać o nasze ciało i budować z nim zdrową relację, aby nam służyło, o kojącej mocy kontaktu fizycznego.

MEDYTACJA: Akceptacja ciała.

UMYSŁ

O PUŁAPKACH MYŚLOWYCH.
O najczęstszych pułapkach naszego umysłu i jak w nie nie wpadać? Jak pracować z naszymi myślami?

MEDYTACJA: Uwalnianie myśli.

O WEWNĘTRZNYM KRYTYKU.
Dlaczego jesteśmy dla siebie takie surowe jako matki? Jak radzić sobie z wewnętrznym krytykiem i być wystarczająco dobrą mamą.

MEDYTACJA: Oswajanie wewnętrznego krytyka

O BLOKADACH W DBANIU O SIEBIE.
Jakie masz przekonania na temat dbania o siebie i dlaczego tak trudno jest dbać o siebie / odpoczywać bez poczucia winy? Ćwiczenie na poznanie swoich blokujących przekonań.

MEDYTACJA: Życzliwość dla siebie.

O BLOKADACH W ODCZUWANIU SZCZĘŚCIA.
Jakie przekonania sabotują nasze odczuwanie radości i szczęścia w życiu? O dawaniu sobie przyzwolenia na odczuwanie radości w życiu.

MEDYTACJA: Poczuj radość w życiu.

DUSZA

O SZTUCE ODPUSZCZANIA.
Jak nauczyć się odróżniać rzeczy, na które mamy wpływ od tych, na które nie mamy wpływu? Jak zmniejszyć oczekiwania wobec siebie oraz jak radzić sobie z oczekiwaniami wobec naszych dzieci?

MEDYTACJA: Medytacja na odpuszczenie.

O MACIERZYŃSTWIE JAKO ROZWOJU DUCHOWYM.
O tym jak nasze dzieci są naszymi najlepszymi nauczycielami i pomagają nam uczyć się świadomego życia.

MEDYTACJA: Przyjmowanie i otwieranie się na doświadczenia.

O INTENCJACH.
Jak świadomie korzystać z intencji aby otrzymywać to, czego potrzebujemy oraz akceptować to, co przychodzi? Jak odzyskiwać coraz większe poczucie sprawczości w życiu i zmniejszać oczekiwania?

MEDYTACJA: Czego pragnie Twoje serce?

O SILE WDZIĘCZNOŚCI.
O tym jak wdzięczność może nam pomóc w trudnych chwilach, jak dostrzegać dobro w innych i jak przekształcać codzienne wyzwania w lekcje.

MEDYTACJA: Dostrzeganie dobra w sobie i innych.

Kim jestem?

Nazywam się Anna Kuszewska-Sprawka, jestem terapeutką, trenerką uważności oraz mamą dwóch chłopców (3,5 roku i 2 lata). 

Wspieram inne mamy w odnajdywaniu wewnętrznego spokoju pomimo codziennego zabiegania oraz w lepszym poznawaniu siebie, swoich potrzeb i granic. Moją misją jest przybliżyć mamom ideę uważnego i świadomego życia. Uważność znam nie tylko z teorii, sama praktykuję ją od ponad 4 lat, więc wiem, że działa. Praktyka uważności daje proste i skuteczne ćwiczenia, które pomagają lepiej poznać siebie, zwiększyć swoją cierpliwość i odkryć źródło wewnętrznego spokoju. A to pomaga radzić sobie ze stresem, przytłoczeniem i wyzwaniami codziennego życia.

Oferuję kursy online, terapię indywidualną oraz konsultacje psychologiczne. 

Możesz mnie znaleźć na stronie https://uwaznamama.pl oraz w grupie na Facebooku  MAM Uważność.

Jaka to inwestycja?

Jeśli masz swoje pytanie lub jakiekolwiek wątpliwości,
pisz śmiało na kontakt@uwaznamama.pl – odpowiem na każdą wiadomość! 

Polityka prywatności               

Regulamin sprzedaży

© Copyright 2018 – Uważna Mama – Anna Kuszewska-Sprawka. Wszelkie prawa zastrzeżone.