CUD Uważności dla Mam

 

4 dni do zadbania o siebie na poziomie
Ciała, Umysłu i Ducha bez poczucia winy.

Dzień 1 – CIAŁO- 23/10/2018 TUTAJ

Dzień 2 – UMYSŁ – 24/10/2018 TUTAJ

Dzień 3 – DUSZA – 25/10/2018 TUTAJ

Dzień 4 – CO DALEJ? – 26/10/2018 TUTAJ

Witam Cię bardzo serdecznie w wyzwaniu CUD Uważności dla Mam!

Podczas najbliższych 4 dni przybliżę Ci tematy holistycznego dbania o siebie na poziomie Ciała, Umysłu i Duszy i pokażę, jak praktyka uważności pomaga dbać o siebie bez większego kosztu czasu. 

Poniżej znajdziesz materiały do każdego dnia wyzwania (będą uzupełniane sukcesywnie każdego dnia). Transmisje na żywo odbywają się w grupie na FB MAM Uważność i będą udostępnianie na stronie w miarę możliwości. 

Materiały z wyzwania będą dostępne do 31 października 2018. 

DZIEŃ 1 – CIAŁO

TEMAT NA DZIEŃ 1: O KONTAKCIE Z CIAŁEM 

Podczas transmisji na żywo (transmitowana na grupie MAM Uważność o godz. 12:00) omówię tematy takie jak: 

Dlaczego kontakt z ciałem jest taki ważny?

Jak na nasze ciało działa na stres?

Jak poprzez odbudowywanie kontaktu z ciałem lepiej sobie radzić z napięciem i kryzysowymi sytuacjami?

W jaki sposób odbudowywać kontakt z ciałem dzięki praktyce uważności? 

Ćwiczenie do wykonania: Sygnały z ciała

 

Poniżej znajdziesz ćwiczenie do wykonania. Pobierz instrukcje i wykonaj ćwiczenie w najwygodniejszy dla Ciebie sposób. Możesz zapisać odpowiedzi na kartce papieru lub na komputerze. Możesz także odpowiedzieć sobie w myślach, jednak ta opcja jest najmniej efektywna. 

 

 

 

 

DZIEŃ 2 – UMYSŁ

TEMAT NA DZIEŃ 2: O ZAMARTWIANIU SIĘ

Podczas transmisji na żywo (transmitowana na grupie MAM Uważność o godz. 12:00) omówię tematy takie jak: 

Jak zamartwianie się wpływa na postrzeganie naszej rzeczywistości i zabiera nam radość z życia?

Jak sobie radzić z nadmiernym zamartwianiem się?

Sposoby na powrót do tu i teraz.

Ćwiczenie do wykonania: Drzewko zmartwień

 

Poniżej znajdziesz schemat do pracy ze zmartwieniami. Możesz go wykorzystać następnym razem, kiedy zauważysz jakieś zmartwienia lub możesz poćwiczyć już teraz, przypominając sobie zmartwienia, które są obecne aktualne w Twoim życiu. 

 

 

 

 

 

 

DZIEŃ 3 – DUSZA

TEMAT NA DZIEŃ 3: O SAMOAKCEPTACJI

Podczas transmisji na żywo (transmitowana na grupie MAM Uważność o godz. 12:00) omówię tematy takie jak: 

Myśl przewodnia: będziesz akceptować swoje dziecko tylko w takim stopniu, w jakim akceptujesz siebie.

Czym jest samoakceptacja (nie mylić z samooceną)? 

Jak działa wewnętrzny krytyk?

Jak zwiększyć swoją samoakceptację?

Ćwiczenie do wykonania: Trzy słowa

 

Poniżej znajdziesz ćwiczenie do wykonania. Pobierz instrukcje i wykonaj ćwiczenie w najwygodniejszy dla Ciebie sposób. Możesz zapisać odpowiedzi na kartce papieru lub na komputerze. Możesz także odpowiedzieć sobie w myślach, jednak ta opcja jest najmniej efektywna. 

 

 

 

 

 

DZIEŃ 4 – INTEGRACJA

DZIEŃ 4: INTEGRACJA – CO DALEJ?

Co znajdziesz w nagraniu? 

Wasze doświadczenia z wyzwania oraz podsumowanie najważniejszych punktów.
Jak ćwiczyć uważność i jak zacząć? 
O kursie “Spokojna i Uważna Mama w 21 dni”
O programie abonamentowym “CUD Uważności dla MAM” 
Odpowiadam na pytania z komentarzy.

UWAGA – PROMOCJA!!!

Do 4 listopada możesz dołączyć do abonamentu za jedyne 1 zł
albo wykupić dostęp na 7 miesięcy (2 miesiące gratis)! 

PROMOCJA tylko do 4 listopada.
Start programu abonamentowego: 5 listopada.